Lite posetiv..

Hehe ja kanske ska vara lite "rolig" också gårdagen var det middag hemma hos denna prick:




Var god middag med jejjan,fuat,annika,josef,thomas och louise och massa snack och även ett roligt spel som hette kampen mellan kvinna och man.
självklart vann vi tjejer hehe..=) tack tjejer för en trevlig kväll!!

 och dagen dag blev det en tripp till min älskade barri bus var super mysigt kan jag berätta harry får mig alltid att må lite bättre för stunden.
massa pussar fick jag också av honom och mys, var som han kände att jag inte e 100 just nu mammas kille.
Dock tråkigt att jag inte hann träffa min jennifer hon jobbade, saknar nämligen lill skiten..♥

Nej nu ska jag se klart beck och sen hoppa i säng och hoppas på att jag får lite sömn i natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0