Natt bloggande...

Sitter på jobbet och jobbar natt börjar bli lite trött nu hehe, tidigare idag var jag hos min kära bettan och niklas och åt god middag och tittade in huset som dom ska bo i ett tag.
Jätte mysigt var det, och självklart myste jag med mini också saknat odjuret..=)

Imorgon är det barnkalas dags då tinas ögonsten Elias har tre års kalas, så alla tanter e bjudna för lite tårta och bus ska dock försöka sova lite innan och tvätta hehe ska bli intressant att hinna allt men kan endå inte sova för mycket då kommer jag inte kunna sova imorgon natt och det behövs ju då det e jobb på lördag.


♥♥When i See your face
There´s not a thing that i would change
cause you´re amazing just the way you are♥♥

Nej nu ska jag kolla Hm lite se om jag hittar nått....

Hoppas ni sover gott mina kära...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0