Nu är det soffan...=)

Jag klockan nio ca slog kag äntligen ner mitt arsle i soffan ny duschad,ätit, och diskat upp lite.
nu sitter jag i soffan i min mys dräkt och dricker te med tända ljus och precis sett klart lyxfällan, och är ledig imorgon ingen stress till att hinna göra massa saker innan jag ska sova och stressa till att hinna få någon sömn nej Lugn och ro...=)

Dagen till ära var det jobb till två sen bar det av till stallet där det är så fruktansvärt kallt, gick runt i täckbyxor och tjock jacka, mössa, halsduk och väntar och jag frös?!
Men våran klocka cattis sa till mig om mina skor jag har i stallet hehe dom e jätte tunna, så det e ju liksom inte så konstigt att jag fryser måste köpa varma ordentliga skor till stallet I know...
Men var mysigt att träffa barris som dock e skadad ovanligt va?! stackarn hans knä var dubbelt så stort som det andra, så nu hoppas jag verkligen att det bara är en sträckning.
då min häst är världens klantigaste jag sett, så skulle liksom inte bli förvånad om han typ förökt leka häftig i hagen och halkat och sträckt sig.

Men det är dock synd om plutten det gör ont det vissar han ganska kraftigt, men nu ska jag inte ta ut något i förskott här utan får avakta och se om svullnaden lagt sig till imorgon.

nej nu ska jag mysa vidare i soffan med mitt te och tända ljus, och självklart min underbara skorpan som ligger på mig alltid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0