Nu finns han ute på nätet idioten..

Nu finns självmordsbombaren ute på nätet suttit och läst och sett bilder och namn, och funderade på om det verkligen stämde och då vissar nyheterna två bilder med skuggning och det är han samma kläder och bakrund.

så det är bara att googla på "Taimour Abdulwahab" om ni vill se en bild på idioten...

sånt här gör mig riktigt jävla upprörd alltså förstår inte liksom, han flyttade väll från sitt hemland av en anledning att det förmodligen var krig, fattigdom eller något annat dåligt.
och kommer till ett land där man får allt serverat lägenhet,pengar, ett land utan krig, trygghet, ja ett drömläge för många och vad gör han?!
snacka om en otaksam jävel alltså vi erbjuder ett bättre liv och bättre möjligheter, och han bara spottar på sverige och försöker döda oskyldiga människor det gör mig riktigt UPPRÖRD!!!!

Nej nu måste fan våra politiker vakna...

så nu har jag skrivit av mig det värsta hehe kommer säkert mer ska ni se, många tycker säkert orka bry sig men jag bryr mig faktiskt för det är inte okej någonstans...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0