Nyårs planerna..

Ja nu är nyårs planerna klara blir middag hos mia och niklas sen blir det möta upp mel och emelie, för en kväll på berns med moulin rouge touch..=)
ska bli kanon roligt att äntligen få dansa av sig lite, har inte varit ute sen min födelsedag så är på tiden nu tycker jag..=)
Dock måste jag nu fundera ut vad jag ska ha på mig, och hur jag ska sminka mig, färga ögonbrynen och fixa mig osv..

Min lista i dag är alltså detta:

-Ringa boka tid för tatueringen
-Städa
-Bädda rent
-städa badrummet
-Tvätta
-Färga ögonbrynen
-Hitta något att ha på mig

Där har ni min dag dags att sätta fart nu så jag hinner allt...


Kommentarer
Postat av: Marie

Åh vilket spännande jobb. Det låter riktigt kul och skönt om du får hamna närmare hem. Vad är det du ska börja plugga då? Är det samma spår eller ska du bli något helt annat? =)



Jag bor i Bålsta och pluggar i Uppsala till förskollärare. Börjar min tredje termin efter nyår. Sen blir det ett års uppehåll och sen fortsätter jag studierna när lillan börjar på dagis =)

2010-12-30 @ 09:53:27
URL: http://thefairytales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0