Snöstorm..

Sitter i soffan med kaffe och drar mig för att göra mig i ordning, vill verkligen inte gå ut i detta väder när ska det sluta komma mera snö liksom?! inte ett dugg mysigt som många tycker jag tycker bara det är jobbigt hehe vill ha sommar och värme, men men det kommer väll någon gång kan man hoppas.

Idag blir det jobb till 22.00 inte så värst laddad för det men det är i alla fall pengar som tickar in, skulle vilja ha en sån där pang lön men det lär dröja tyvärr då mitt jobb inte riktigt är ett välbetalt jobb.
men å andra sidan är det roligt och jag trivs så det kommer före tycker jag, byte ju jobb av en anledning och det ångrar jag inte.

Nu ska jag sätta lite fart och göra mig i ordning så man inte kommer för sent till jobbet!!!


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej Jessie! Tack så mycket!

Hur är det med dig? Vart jobbar du nu?? =)

2010-12-28 @ 11:14:30
URL: http://thefairytales.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0