Fy fan för detta väder..

Hej hej!!!
nu e det kallt mina vänner inte skoj, och komma till jobbet det e fan ett projekt och sl vad gör dom INTE ETT JÄVLA SKIT!!!!! och så har dom mage att skriva i tidningen stanna hemma om ni kan och ring inte hitt vi kan inte göra något?!! ehh är detta ett skämt?! vem fan kan stanna hemma vi jobbar liksom och tänkte ni betala ut löner då?! och JA ni kan göra något åt saken, det har liksom snöat varje år i stockholm sen jag föddes detta e snart 25 år och tunnelbanan har funnits längre än så.
och så länge jag kan komma ihåg har det alltid varit detta problem på vintern, okej fine denna vinter kanske det e extremt men som sagt väntat.....
så då kan man undra varför man inte gjort något åt detta då man vet att det kan bli så här?! och skylla på naturkatastrof e ju bara skrattretande, då det har inte medsnön att göra enligt mig utan att ERA jävla växlar och spår fruser och det har det väll gjort dom senaste åren så HALLÅÅÅ vakna och fixa vi behöver jobba så vi kan betala räkningar och leva....

hehe japp nu har jag fått ut mitt utbrott angående sl..=)
annars har jag  precis varit ute med mini och städat efter odjuret då hon levt loppan hemma, tycker verkligen synd om bettan ibland då jag förstår att hon får magsår på henne... men det e dock tur att hon e söt så det e lite svårt att vara arg på henne..♥

Nej nu ska jag pölsa upp i snön till vällingby och möta Nikan och käka lunch..=)
sen blir det ett roligt projekt att ta sig till jobbet, men men återstår att se hur jag kommer ditt!!!

Ha det bra och frus inte ihjäl..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0