Halluuu...

Sitter hemma hos bettan och hänger, varit på öb idag och köpt färg tänkte det var på tiden att måla klart min klädkammare som just nu e halv färdig.
annars inte mycket hänt, hoppas att min älskling mår bättre snart sitter här och försöker vara lite stöd.



Tiden läker alla sår hjärtat, vet att det e lätt att säga men jag tror att det e så...

För övrigt e jag fruktansvärt förbannand på några saker angående saker som jag inte kan skriva här då jag inte vet vilka som läser denna blogg, funderar på att byta blogg så man kan skriva vad fab man vill.
men kan säga så här förstår inte hur folk fungerar ibland IDIOTER E VAD DOM E. men men det kommer straffa dom i slut ändan ska ni se...

nej nu ska jag kolla om det kommit några nya hyrfilmer..

Puss på er

Kommentarer
Postat av: camilla

hihi gör som ja ha en allmän å en lite privatare så man kan skriva av sig . så vet man vilka som läser den privata bra va !

2010-03-03 @ 14:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0