Im alive..

Hejjj!!!

inte bloggat på år känns det som, men somjag nämt några gånger har jag ju ingen data måste verkligen införskaffa en snarast.
Men men nu sitter jag hemma hos jejjan i hennes nya lägenhet vi har precis ätit god middag kyckling och sallad, var super gott och nu väntar jag på kaffe jejjan sjunger så vackert i köket hehe e lejonkungen vet inte riktigt vad låten heter men e pumba låten om ni förstår vad jag menar?!

Annars har det varit jobb och stallet som styrt mitt liv dom senaste veckorna, en rolig grej e att jag börja på diet för fyra veckor sen går verkligen jätte bra 5 kg bort och 10 cm har försvunnit runt magen.
Måste säga att jag e mycket stolt över mig själv nu jävlar beach 10 som gäller...=)

Imorgon e det jobb 11-20 som gäller detta e min fjärde helg i sträck fy vad tungt det varit, men värt det kommer då förhoppningsviss få bra lön det behövs då jag måste köpa ny säng och lite annat från ikea.

Nej nu e det dags för cigg och en kopp kaffe...=)

Puss


Kommentarer
Postat av: Mia

du är duktig du, själv tänker jag vara fetare än någonsin i sommar haha...

2010-02-12 @ 16:16:01
Postat av: jessie

hehe ja men det e ju en bebis..=) snart kommer skrutten... =)

föresten tack babe..;)

2010-02-12 @ 20:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0