Mys med Jempa och Barran..=)

Hello!!

Har haft en hel dag med jennifer och barran idag mycket nice, jempa kom till råcksta vi ett tiden idag så gick vi till öb och skulle handla nya foder hinkar och en vatten hink.
blev dock bara foder hinkar då vatten hinkar inte fanns..=(
och så köpte jennifer ett jätte fint schabrak till hjärtat han vart mycket stillig i detta, sedan har det varit mys i stallet detta e verkligen min fri stad älskar verkligen att komma ut hit och bara andas..=)

Annars e det inte mycket nytt jobb imorgon 16-21 ska kolla när jag kommer hem om det finns någon tvätt tid imorgon bitt, hoppas hoppas då jag verkligen behöver ta mig till tvättstugan.

Jo har ju varit på ikea och rusta också och shopat lite det blev:

Matta: (från rusta)
Turban: ( ni som undrar e detta en jätte smidig handuk sak som man sätter på huvudet efter man duschat håret, som bettan tipsade om mycket rekomenderad..=)..)
Body Lotion
Handukar
Lakan
Örngott
Badrumms matta
Nytt Täcke
Ljus bricka+ Ljus
Två hyllor
Bords lampa
Bok stöd
Nya tallrikar (då jag lyckas ha sönder en typ varje gång jag diskar hehe)

Ja mina vänner det var nog allt, skönt att få lite nytt ibland och kul att köpa grejer hem faktiskt.
Nej nu hoppas jag jempa kommer ut ur duschen snart så vi får skjus till ekerö av hennes gulliga föräldrar.

Avslutar detta bloggande med lite stall bilder e dock ett tag sen, vi måste uppdatera kameran Jempa..;)




Hehe ser ut som en köttbulle som sitter på Harry..;)


Hittade detta kort på mig på jennifers data mycket fint, bra jobbat jempa..;)




Nej nu ska jag dra....

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0