Jobb, jobb och lite mera jobb....

usch vad det känns segt nu e bara jobb som gäller..=(
vill hem till min säng och sova e sjukt trött idag fast jag somnade vid tolv igår och började 11, men börjar känna mig lite hängig och e snorig så det e väll en förkylning på g.

Imorgon e det 16-21 som gäller nu tänker ni säker åå vad skönt sov morgon, hehe icke det blir upp nio och tvätta sen tänkte jag ta en tripp till gymmet också sen jobb.

fan jag vill göra nått roligt, känns som man bara jobbar och sover typ aldrig något skoj..=( men å andra sidan e jag typ pank så kan inte göra så mycket... hehe

nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe och ta en cigg innan min rast e slut, för jag jobbar ju till nio idag fy vad det är synd om mig...=(

Bye bye♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0