Lets dance....

Godkväll!!

sitter hemma hos Nicole med Tina och jessica och kollar på Lets dance och snackar skit..=)
trevligt att träffa dom då det inte händer så ofta, jobbet gått bra idag skrattat rätt mycket åt alla på vårat jobb ibland är dom rätt roliga..♥

annars inte hänt mycket mitt liv just nu e mycket jobb framöver men det behövs verkligen pengar just, så det e bara att bita på det sura äpplet och jobba så man får pengar.

och så måste jag säga att nu när det e ute är så glad för mia och niklas skull för att ni ska få bebis, och jag e sååååå   glad och längtar så efter att Hon/Han ska komma♥♥♥

nej nu ska jag vara lite social med tjejerna...

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0