Då var det helg då...

Jagpp då e det helg men inte så speciellt roligt tycker jag då jag endå inte är ledig..=(
men börjar elv imorgon i alla fall så det e ju bra lite sov morgon.

sitter hemma hos mor nu ska snart röra mig hemmåt jobbat på mitt roliga jobb, är med ett leende på läpparna jag gick hem idag trots att jag jobar som en idiot det har jag mina sötnosar att tacka..=)

skulle dock vilja göra nått skoj ikväll men känner att min trötta kropp måste sova, så det e tråkigt då det känns som jag i9nte gjort något skoj på jätte länge men men det kommer när jag slutat jobba som jag gör.

annars inte mycket nytt jenniifer och Harry har blivit jagade av en älg haha skrattade åt det i flera timmar, Jennifer var dock inte så lycklig och tyckte jag var taskig men hallå hur roligt låter det inte då när någon ringer och skriker att dom blivit jagad av en älg på en häst?! hehe

Nej nu e det en cigg med mor sedan hemmåt!!

Ha en super helg alla...=)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0