Hellloooo

Godagens!!!

Är stor dags för lite uppdatering, sitetr på jobbet och tar lite pause så varför inte blogga lite..=)
Jo jessies vecka har varit följande:

jobb hela veckan förutom torsdag då var jag ledig och den dagen bestod av harry i SPÖ regnet var fan blött enda in till underkläderna hehe riktigt trött var jag när jag kom till stallet men mysigt att träffa bebisen även om det inte blev någon ridning då vädret var som det var. Blev lite pyssel och fixa i stallet i ställe sen var Min favorit Mini med så vi hade det super mysigt...=)

Onsdagen jobbade jag 7-14 skit skön tid iknow..;) sen åkte jag till fridhemsplan möte upp Girlsen och gick till en resturang som hette vapiano tror jag det stavas, och åt god middag och drack ett glas vin och pratade massa riktigt mysigt var det tack snälla tjejer för en toppen kväll..=)

idag innan jobbet var jag i v-by och hämtade mitt pulver och gick in på Gina, och hittade mig några rea saker fick fyra linnen/tröjor för 127 kr det kallar jag skit billigt så jag var nöjd...hehe

Nej nu måste jag arbeta lite men hoppas ni alla får en toppen fredag kväll...♥

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0