Ja men hallå....


Hello!!

Sitter på worket och dricker en kaffe och tänkte uppdatera lite..=) Lördag var kanon trevlig hemma hos jennie, massa tjej snack och lite vin en hel lyvkad kväll helt enkelt..=)
måndagen bjöd på sol och bad i canan med mia och mini, fick mig många god skratt åt mini när hon nästan dränkte mig hehe gullegrisen..<3

tis,ons och torsdag e det jobb som gäller sen är jag ledig fredag,lördag och söndag ska bli så fruktansvärt skönt, jag hoppas det e sol på fredag så jag och mia, mini så vi kan bada och sol sen stor handla..=)

Nej nu måste jag jobba..

Avslutar med en bild ifrån jennies party...=)

Puss





Kommentarer
Postat av: lina

Tackar=)

Allt är bra! Har turen som fick en snäll lite flicka som redan sover hela nätter=) Allt bra med dig???

2010-07-23 @ 09:49:19
Postat av: Anonym

Jo det e bara bra med mig, å vad skönt och fina bilder..=)

hur känns det att vara mamma då?

2010-07-24 @ 20:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0