Jessie e en trött Människa!!!

Usch jag e riktigt trött nu för tiden, på dåligt humör sover så jäkla illa för det e så himmla jävla varmt..=(
känner mig inte riktigt som en människa inte som mig själv mer som en robott typ gör det jag måste usch inte kul.
men förmodligen e det en sån period nu går nog över, blir nog lite gladare imorgon då jag ska jobba dom gör mig glad..=)

Sen saknar jag min bebis harry behöver verkligen en dag istallet bara andas och mysa med harry, stallet är verkligen min fristad där jag bara får vara inge stress bara lugn och ro.
och nu eftersom jag jobbat som en tok och typ inte haft någon fritid har det inte blivit stallet på jätte länge..=(



Mammas mys kille...<3

Annars har jag idag varit med mia ett tag sen varit på ett möte på jobbet, och sen vart det ner och badade med mamma i söderbysjön så det var riktigt nice sen middags mys med mamma..=)
sen åkte hon till jobbet hon jobbar natt så det blir sova här i natt då jag börjar 7 imorgon, och hon bor ju typ två min från mitt jobb..=)
Sen imorgon efter jobbet blir det fira Jennie som fyllt år, ska bli mysigt att träffa henne då det händer alldelles för sällan.=(

Nej nu ska jag hoppa in i en dusch måste fan försöka gå och lägga mig...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0