Uppdatering...;)

Godkväll gott Folk!!

Min uppdatering på bloggen suger med jag är helt enkelt fruktansvärt upptagen nu för tiden, så vad har jag haft för mig då?! Jo jag har jobbat och jobbat midsommar vart super mysig med god mat och gott sällskap och en massa sing star...=) dock grymt trött dagen efter på jobbet men men det var det lätt värt..;)

annars har jag shopat en ny mobil..=) super nöjd med den har dock lite problem att förstå den då det e en avancerad mobil för mig hehe

har precis ätit god middag med jejjan var också i frihemsplan med jejan och hälsa på mel på hennes jobb, mycket trevligt då jag inte träffat henne på skit länge.

imorgon är det doktorn med bettan då jag ska ta bort min tånagel....=( är fruktansvärt nervös över detta och rädd men men måste ju så e bara att gilla läget. och bettan ska ta blodprover usch det e inte så kul det heller.

nej nu ska jag färga jessicas hår

see ya




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0