Boring....

Hej hallå!!

sitter på jobbet och tråkar har blivit lite för mycket jobb för mig u känner jag, känns ungefär som jag bor här men e till nio idag så e bara att bita ihop.

vad har kära jessie haft för sig då?!

Jo jobbat måndag,tisdag,onsdag, fredag,lördag och söndag hehe det kallar jag mycket fy fan vad tråkigt.

men torsdagens ledighet blev det harry barry mycket mysigt..=) och på kvällen blev det troja med älsklingen, fy fan vad bra den filmen e..=)

annars e det som sagt bara jobb som varit mitt liv för tillfället, men imorgon börjar jag fyra min mor kanske skulle titta förbi jag hoppas det då jag inte sett henne på ett tag I miss U...♥

nej det blev bara lite skriveri idag måste upp och jobba igen..

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0