Melodifestivalen med girlsen...=)

Godkväll!!!

Sitter hemma hos jejjan och laddar inför melodifestivalen tittar på jejjan och annika när dom lagar mat, själv sitter jag och bloggar..=)

Förra helgen var det firande av nicole som fyllde 25 år vart en mycket trevlig fest på engelska amassaden, var dock sjukt förkyld så vart inte mycket festande för mig.
men kvällen var lyckad och nicole verkade jätte nöjd,vart många goda skratt åt girlsen.

söndag vaknade jag med en mycket kraftigare förkylning än den redan var dagen innan, pallade mitt arsle till jobbet och efter några timmar hamnade jag i soffan i fika rummet skakade och kokade av feber.
när jag inte då fick gå hem började jag gråta fy fan vad jag mådde dåligt, men efter ett tag fick jag äntligen gå.
det bar av till bromma akuten och svaret blev luftrörskattar (tror det stavas så) en fet flaska host medicin, och order om vila och alvedon.

så veckan har varit vila för mig och fredag jobb 10-19, fredags kvällen blev mys med patrik film och soffan en perfekt fredags kväll och idag melodifestivalen en mycket trevlig helg helt enkelt e vad det kommer bli.

nej nu ska jag vara social med tjejerna och kanske ta mig ett glas vin..;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0