Rätt på arslet..=)

hej hej!!

blir snabb bloggande idag då min lunch snart e slut, men måste blogga om detta hehe

Jag var straessad till jobbet som vanligt i morse ut med påsar med kläder och väska, och min frukost i högsta hugg.

små springer lite och precis efter min port innan tunneln e det is halt så ja jessie halkar, det var en riktig sån där halkning rätt på arslet och benen rätt upp i luften fy fan vad ont det gjorde.

ligger och funderar lite och tänker gud vad skönt att ingen såg nått men icke då kommer det en joggare springade, och säger -gud hur gick det detta var liksom kvart över sju i morse vem e ute då en lördag.

så jag reser mig upp lite generad och säger- tack det gick bra och skyndade mig snabbt där i från hehe

nej nu måste jag upp och jobba, men ska bli kul ikväll kan dock inte säga vad som händer då det e hemligt..;)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0