shuuuuuuuu

Hejsan hoppsan..=)

sitter med en kopp kaffe hemma hos bettan och hänger snart bär det av till jobbet blir härliga 16-21 idag, och ett extra pass imorgon 7-16 behöver ju pengar så e bara att jobba.
kommer även börja räkna ner dagarna nu till vi åker till paradiset, inte så långt kvar nu bettan..=)
det ska bli så skönt att vara i solen då jag just nu känner mig som ett lik, man ser så fruktansvärt sliten ut när man e blek det får bli en trip till solariumet i veckan.

annars blir det nog en bio i veckan med bettan ska se alice i underlandet ska bli trevligt få ut stumpan på nått roligt, och det bästa man ska ha sånna där 3d glasögon hehe fan vad läckert..=)
ska nog fotografera ska ni se bild bevis..;)

Nej nu ska jag dricka upp kaffet och bege mig mot the work...

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0