Im alive....

Hejsan...

jag lever..=) har bara haft sjukt mycket att göra dom senaste veckorna, så vad har jag haft för mig då?!
jo förra veckan var det västervik bergavning för kerstin mycket sorglig med otroligt fin.

sen har det faktiskt nästan bara varit jobb, men e inte långt kvar nu tills jag och Mia åker på semester..=)

Tisdag flyttar vi harry till det nya stallet..=) ska bli så skönt tror det kommer bli kanon..=)

Nej nu kallar jobbet igen men avslutar med några ord till min kära mor...


Grattis på Morsdag världens bästa mamma.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta, tack för du alltid ställer upp

för mig..... Puss <3

Stockbilder - ro, roman, hjärtan,  99, 99, blomma.  fotosearch - sök  bilder, foton  och illustrationer 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0