Sol..=)

Goddag..=)

Fan vad nice det e ute sol och faktiskt varmt idag tycker jag, sitter på Bettans balkong och solar medans jag lånar deras tvättmaskin.
Då det typ är omöjligt att få en tvätttid i våran JÄVLA tvättstuga, så det e tur att man har snälla grannar..=)

Sedan bär det av upp till v-by och fika med jejjan och Nikan måste passa på och sitta ute nu man vet ju liksom inte hur länge detta håller i, sen blir det en sväng till gymet och träna måste fan köra stenhårt nu då det inte e långt kvar till bikin ska på.

hoppas min hm kläder kommer snart vill ha min bikini..=)

Denna har jag beställt:



Visit hm.com

Vad tycks??

Nej nu ska jag kolla hur det går för min tvätt..=)

Se you later!!!


 




Kommentarer
Postat av: Thomas

Fan älskar din blogg. Följer den varje rast den är bäst!

2010-05-07 @ 14:05:53
Postat av: camilla

hej gumman :)

de va jätte kul att ses i går:) hopppas att du tykkte lika . de får inte gå så lång tid tills nästa gång....

puss & kraaaam

camillla

2010-05-09 @ 10:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0