Äntligen fungerar internet...=)

YES äntligen fungerar internet efter mycket irritation och frustation och samtal till comhem så fungerar det ÄNTLIGEN!!!! hehe pratade med världens bästa på comhem som guidade mig igenom detta då mitt trådlösa nätverkskort i datan inte verkar fungera.
men som tur är så fungerar det på med antennen, men men nog pratat om det vad har jag haft för mig då?!
jo helgen var kanon lugn fredag jobb 7-17 sen hem till idol och somna som en stock efter det kan jag berätta helt slut var jag hehe, lördag var det fika med mina tjejer och kollade lite i v-by, sen blev det film mys med bettan kanon mysigt..=) Söndag var det till min älskade barris och mys med älsklingen och såg beck en kanon helg helt enkelt.

Nu ska jag försöka få i mig lite mat då jag inte ätit än gick upp 07.30 åtta kom comhem sen dess har jag suttit med berdbandet, så kanske jag ska försöka sova lite då jag ska jobba natt idag.
så det lär ju bli grymt med kaffe för min del i natt hehe

nej nu ska jag fixa kaffe och kolla igenom mina bilder och om jag orkar slänga upp lite pics som ni nog inte sett..=)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0