Ge mig Money....

Im back...=) legat sjuk i några dagar riktig jobbig förkylning kan jag berätta för er..=( men nu e jag tillbaka i verkligheten eller egentligen från tordagen kan man säga, men nu e det lite hosta och snor kvar sen e jag 100 igen..=)

Tordagen bjöd på stallet mycket mysigt var det, och mitt älskade odjur var duktig som vanligt, jennifer höll lektion som vanligt..♥ visade lite saker som hennes kompis lärt henne som fungerade kanon på honom.
Hoppade även lite hinder börjar nästan komma över "Jag är gamal och kommer bryta alla ben i kroppen om jag ramlar av" ångesten hehe
Nej ska nog försöka hoppa ett hinder nästan varje gång jag rider e grym träning för balansen, och självklart bra för barran...

Jag vill för övrigt ha pengar har ett fruktansvärt sug att handla grejer och då menar jag typ allt kläder,parfym,skor,smink grejer hem ja typ allt vill jag handla..=)
Och är grymt avensjuk på bettan som ska till ullared bara vill följa med men tyvärr e det bara att inse att det inte går, riktigt ledsen e jag faktiskt på riktigt jag har velat åka ditt jätte länge men men det kommer flera turer förhoppningsviss.

Min Underbara helg består av JOBB...
Fredag: 14-21.30
Lördag: 9-21.30
Söndag: 12-21.30

Nej nu har jag faktiskt inget mer att skriva..;)

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Mia

vi ska åka dit någon gång du och jag, Nirre får köra hahahahha

2010-11-07 @ 16:48:51
Postat av: Anonym

yes självklart ska nirre köra..=) ja men det måste vi verkligen göra..;)

2010-11-07 @ 16:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0