I min bitterhet...

Ja fy igår kväll var jag riktigt bitter, kände att det kom krypande lite under dagen och sen sa det pang trött på precis allting och utan anledning inget hade hänt.
Utan hade bara en sån där riktig dålig dag grinig,sur allt irriterade mig ville inte prata med någon utan ville helst av allt bara gå hem och dra täcket över huvudet.
Men icke blev jobb till 9 så fick gå lite tidigare så det var skönt, ringer bettan och beklagar mig över min ruttna dag och som vanligt förstår hon och blir bitter tillsammans med mig så jag börjar skratta åt henne är helt underbart att hon alltid får mig att skratta...det kallar jag en riktig vän...♥♥

Jag vill ju inte påstå att mitt humör e mycket bättre idag hehe men i alla fall lite bättre än igår, jag tror faktiskt att jag behöver supa mig full var grymt länge sen faktiskt.
eller så kanske jag börjar få pms eller så är det helt enkelt några dåliga dagar man kan få, jag behöver göra något riktigt roligt inte gå i samma mönster som jag gör dag in och dag ut.

Nej nu e det färdig gnällt och dags att jobba igen....


Kommentarer
Postat av: Mia

jadu det är tur att vi har varandra! Vem fan skulle annars orka lyssna på våra problem?!

2010-11-08 @ 20:15:45
Postat av: Anonym

hehe ja men precis det undrar jag också..;)

Bitterfittor haha

2010-11-11 @ 07:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0