Ja då var det söndag...

Godkväll..

dagen har bara sprungit iväg idag känns det som med är grymt trött nu, eller fick en riktig trötthets svaka vid sex då hade jag typ suttit på arslet 5-10 min sen nio i morse har varit full rulle på jobbet idag men nu e det inte långt kvar..=) men rätt skönt endå när dagen går fort även fast man blir helt slut, men förhoppningsviss somnar jag som ett litet barn när jag kommer hem.

Gårdagen var det middag hemma  hos mor min med bror min och Jan (banan), alltid lika god mat och många skratt mest år Jan som svär hela tiden på svensk/Danska och jag kan inte låta bli att härma honom hehe
och så retas han med mamma vilket också är kul, en trevlig familje middag så lyckat.
Sen bar det hem och tittade på HeartBreak Hotel med Helena bergström och Maria Lindqvist, typ sett den tio gånger men total älskar den e så rolig varje gång så ni som inte sett den måste se den omgående...=)


Hehe så bäst..

Ha en super kväll alla mina kära...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0