Lördags mys...

Japp idag är jag faktiskt social på riktigt länge, sitter hemma hos bettan och hänger snart ska vi bege oss mot jejjan för middag och skit snack.
riktigt skönt att göra något för en gång skull då det känns som en evighet sen jag gjorde nått, så ska bli hel nice.
gårdagen och hela veckan har det varit jobb endast jobb, men efter jobbet så var jag hos min bebis barris så det var hel mysigt sååå duktig som vanligt e så kul att se hans framsteg som bara blir bättre och bättre ååå e så stolt och glad. jag har världens bästa häst...=)

Kollar även på en dokumentär från bulgariens barnhem fy fan vad hemskt den var otroligt vidrigt att det får gå till som det tydligen gör i bulgarien, man blir riktigt förbannad alltså nej usch.

Nej nu e det dags för att röra på oss...

Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0