Baknings dags..

Hej hallå...

Bakis idag mina kära vänner?! icke jag..=) gick upp vid nio idag och så bar det av till jobbet.
Och nu är det bakning på jobbet som gäller det blir hallon och blåbärs paj det ni, hehe dom älskar att baka här så bara roligt att göra dom glada..=)

  

Gott va?!

Sen är jag lite upprörd på att min bästa vän mini blev skadad igår, var en jävla hund som bet henne det är inte okej skit ägaren sa inget heller så måste krama lite på henne snart och ge nått gått e faktiskt synd om henne...♥

Annars är det jobb till 22 som gäller...

Bye ♥


Kommentarer
Postat av: Mia

Näää inge bakis här inte... tråkigt!



Mini hälsar att hon gillar leverpastej ;)

2010-10-24 @ 11:16:57
Postat av: Anonym

Ja nu får du trycka ut bebisen så vi kan dricka..;)

hehe okej då e det beställt..<3

2010-10-24 @ 12:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0