höstväder...

Ja det e riktigt höstväder ute idag kallt och ruggigt tycker jag, fast endå rätt mysigt på något sätt mest mysigt är det ju när man kommer hem och kryper ner i soffan med filten och en stor kopp te..=)

var lkedig två dagar var heaven..=) Måndagen blev det en sväng till min barris och ridning och skit snack med Jempan så mysigt...Tisdagen bestod av plocka i ordning lite hemma, tvättning,handla mat men nikan och så blev det en fika med nikan också..=)och en sväng ner till öb med Nikan och Mia för införskaffning av nytt tvättmedel och sköljmedel.
Och igår var det möte på Jobbet 11-14 sen bar det av till Barris och fick även besök i stallet av emma och Kevin så vart massa pussande på honom gulleplutten...<3
sen vart det hem till mitt älskade Greys anatomy och mys med älsklingen..
och dagen bjuder påjobb till 22.00 men sen e jag ledig fredag så underbar vecka, och Söndag är det halloween middag hos Mel med alla mina girls ska bli så trevligt känns som vi inte varit allihoppa på jätte länge....

Stort Grattis till tina med familj till bebisen...=)

Over and out ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0