Ja då e det söndag!!!

Kollade precis cdon e grymt långt kvar tills ♥Eclipse♥ har Premiär på dvd 3/12 suck skulle verkligen vilja se den nu,tror jag hamnat i kärleksfilms träsket igen hehe..
Och sex and the city 2 har Premiär 3/11 så det e ju lite närmare i alla fall.


"Eclipse"

idag har vi bakat bullar till våra sötnosar här på jobbet dom vart jätte glada vi har även dansat hehe, annars är jag sjukt trött inte sovit så jätte bra i helegn men får ta igen det imorgon och ta sovmorgon..=)

Jag längtar redan till löning och det är jätte långt kvar hehe, jag måste köpa vinterskor också när lönen kommer det börjar ju blir fruktansvärt kallt.
nej usch nu håller jag på att somna måste dricka kaffe...

Later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0