Jobb,jobb mera jobb

Japp det känns typ som jag bor på mitt jobb ibland denna vecka är jag ledig noll dagar, jobbar liksom måndag,tisdag,onsdag,torsdag,fredag,lördag och söndag nej jag är inte bitter inte hehe men men det e pengar i alla fall. dock e det grymt tråkigt att man inte kommer ha något socialt liv denna vecka..=(
Helgen bestod av mys lite till mys med älskling såklart..♥ riktigt skönt var det att bara ta det lugnt, glo på tv sova ut och bara vara underbart..=)

Söndag bar det av till sjukhuset med min älskade bettan och kolla hennes lilla tjej, men hjärtat slog så fint där inne så bebisen mådde jätte bra sa sköterskan så det var kanon att höra, kan man andas ut.
Hon sa även att det var en livlig bebis hehe undra om den lilla skönheten fått sin mors humör kanske?!..♥ eller vad tror ni? Helt sjukt att hon kommer om ca tre månader hihi ska bli så kul..=)

Idag var det möte 10-14 och jobb 15.30-22.00 inte så himmla nice men men mina gullegrisar här gör mig faktiskt mindre bitter då dom bara e för hel mysiga..=)

Nej nu är det back to work...
Ha en kanon Måndag mina kära Vänner..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0