Kaffe är en underbar drog..=)

Ja fy tusan vad jag är trött idag kroppen vill inte riktigt vakna känner jag, och så självklart har jag träningsvärk från ridningen igår hehe undra när jag ska bli vältränad liksom eller i alla fall lite vältränad?! hehe ja ni bra fråga...
Gårdagen efter jobbet blev det barris som sagt och super mysigt var det som vanligt dock börjar det bli riktigt jävla kallt, hade nästan lust att spänna fast mig under harrys täcke men insåg rätt snabbt att då sitter jag fast hehe ingen bra ide Jessie så det blev frysa helt enkelt.
Och självklart kom Jempis och höll mig sällskap ett tag och självklart lite lektion också, är så fruktansvärt skönt att ha någon på marken som säger vad man gör för fel på ryggen.
Och självklart är det alltid roligt att höra vad som händer i lilla damens liv då det e rätt mycket..;)
Sen var det hem till Greys Anatomy och en kopp te i soffan underbart..=)

Jag har också funderat lite på om jag ska försöka hitta mig tid till att åka till sumpan och boka tid för min tatuering, fick ju ett presentkort på tatuering av mina underbara tjejer...<3
så skulle ju vara kul att göra den snart måste dock erkänna att jag är grymt nervös, inte för att det ska göra ont utan att jag kommer dra bort armen så jag får en ful tatuering.
Hmm jag undrar om dom kan spänna fast armen vad tror ni?

Nej nog om det nu är det dags för en kaffe till...=)




♥Ha en kanon Torsdag mina kära...♥

Kommentarer
Postat av: lina

Jo det är kanon, själv då? Ja de växer fort kan ja säga=)

2010-10-22 @ 10:09:04
Postat av: Jessie

Jo det e bara bra med mig sjukt trött just nu bara men annars toppen..=)

ja jag ser det, hon börjar bli stor liksom..

när kommer ni till stockholm då?

2010-10-22 @ 16:05:47
Postat av: lina

Kommer till jul, ska försöka hinna ner till den 18 dec. Ska försöka hinna träffa så många som möjligt då, så är du ledig hade det inte vart fel med en date=)

2010-10-23 @ 09:20:17
Postat av: Anonym

ja men självklart ska vi ta en date, fan kul och se dig och din söta bebis ju.. men vad har du för nr då?

2010-10-23 @ 15:20:13
Postat av: Jessie

Okej vad roligt. klart vi ska ta en date..=) kul och träffa dig och självklart lill skiten ju.

vad har du för nr?

2010-10-23 @ 15:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0