snart är det helg..=)

Ja snart mina vänner snart bara imorgon 8-16 kvar på jobb veckan sen e det ledigt två dagar..=)

Igår var jag ute hos min älskade barran och jennifer lurade mig att hoppa med harry, vilket var kanon skoj när min dödsångest släppte och jag insåg att jag inte kommer ramla av hehe så tack jennifer..=)
det var ett tag sen jag hoppade liksom så det var lite obehagligt först, men nu e jag grymt stolt över mig själv och självklart över min älskade häst som är så duktig på att hoppa..♥

Sen bar det hem till duschen och Greys anatomy som var så fruktansvärt fint igår ligger och gråter som en treåring hehe undrar lite när jag blev så känslosam känns som jag gråter till det mesta nu för tiden Kärleksfilmer,Greys och biggest loser japp jag får helt enkelt acceptera att jag är en liten fjant..;)

Nu sitter jag här och vill bara gå hem från mitt älskade jobb, men inte förns 22.00....

Men tänkte avsluta detta inlägg med ett stort Grattis Till Min kära Jempa Som fyller myndig idag...♥

♥Stort Grattis Kära Jennifer Nu e du äntligen Myndig...♥



Höres...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0