Tråkig vecka...

Japp min vecka är sugit tråkig, men dock pengar fast jag vet inte riktigt om jag tycker det e värt det endå.
Vill också luncha med girlsen idag känns som jag aldrig har tid att träffa någon, men e bara att inse läget inte mycket att göra åt.

Min Vecka:

Måndag: Jobb 10-22
Tisdag. Jobb 14-20
Onsdag: Jobb: 7-14.30 Sen till barris..=)
Tordag: Jobb: 8-16.30 Sen träna...
Fredag: Jobb: 14-22 Innan jobbet tvätta.
Lördag: Jobb: 12-22
Söndag: Jobb: 8-21.30 

Förstår ni ibland att mina dagar inte räcker till?! jag skulle behöva typ fem timmar per dag till..=)
nej usch tjejer vi måste hitta på nått skoj snart tycker jag, typ bowla,bio ut och äta middag, filmkväll nått håller på att bli tokig av att bara göra samma sak dag in och dag ut så vad tyckt hitta på nått alla någon dag????

Pussssss

Kommentarer
Postat av: lina

Fy fan, jobba 10-22 pch 8,30-21,30 skulle inte jag orka med!

2010-10-21 @ 10:09:26
URL: http://linamarchall.blogg.se/
Postat av: Jessie

hehe nej det e rätt långa arbetspass ibland...

dock har jag tagit på mig ett frivilligt så det får jag skylla mig själv för..;)

2010-10-21 @ 10:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0