......

  • Trött på människor som är griniga, otrevliga och bittra människor som inte kan bete sig.
  • Trött på att saker inte bara kan gå bra någon jävla gång.
  • Trött på att människor i detta land är så fruktansvärt fega.
  • Trött på att bo här då vårat land håller på att förfalla, och vi bara tittar på och inte gör något åt skiten.
  • Trött på att man minsan inte får tycka och tänka högt, men det e de slut med nu jag kommer säga och tycka vad fan jag vill gillar folk inte läget så kan ni DRA ÅT HELVETE kommer inte vara tyst längre.
  • Trött på falska människor.
  • Trött på folk som inte tar ansvar.
  • Trött på folk som inte jobbar utan sitter hemma på sina feta arslen och lever på MINA skattepengar.
  • Trött på att folk är så fruktansvärt egoistiska.

    Japp idag är jag en riktigt jävla förbannad på precis allt och det tänker jag fortsätta vara, idag ska man inte bråka med mig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0