Hemma igen...

Hej Hallo!!!

Hemma igen eller kom igentligen hem söndag kväll efter en kanon mysig helg på landet, vi har plockat svamp ätit god mat och bara myst. tack snälla älskling för en kanon helg på landet..♥ gör vi om snart igen..=)
fick även för tidig 25 års present av min mormor fick pengar och mjukisdräkt tack snälla mormor, och mysigt att träffas då det blir alldelles för sällan eftersom min mormor bort i västervik. Men ska försöka åka ner någon helg själv till mormor och bara mysa lite med henne, och även träffa resten av min släkt på mammas sida då dom flesta bor i västervik.
Såg även en orm på landet igen skrek som fan och mamma bara skratta åt mig, förstår inte riktigt vad dessa djur har i mot mig låt mig vara liksom jag gillar inte er haha...

Min kära bror e hemma igen så igår vart det kaffe med honom och sen jobb 15.30-22, alltid lika mysigt att träffa min bror speciellt när han varit borta så länge som han varit så vart massa snack..=)
dagen idag består av jobb 14-20 ska även ringa wallwnstam för nu börjar jag bli riktigt trött på denna jävla städare, som smäller sönder hela jävla porten när han städar kl:07.30 nu får det vara nog!!!!!
återkommer med vad dom sa....

Avslutar med några kort från landet, dock tagna för två år sen...

 

nej time to work my dear Friends♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0