Jag blir så glad....

Japp i onsdag efter jobbet var jag i stallet hos min älskade barran, blev ett ridpass på ca 2tim och det gick så fruktansvärt bra kändes som vi bara gled fram..=)
När jag då ser tillbaka hur han var när jag precis köpte honom mot nu e det otroligt att detta e samma häst, han har blivit så fruktansvärt lugn och duktig och det går att jobba hästen och se resultat och utan att låta självkär nu så har jag blivit så mycket bättre själv känner jag vi e liksom vänner inte osams som vi var 8 av 10 gånger förut.
Nej det e så roligt så jag skulle kunna skriva 4 sidor om bara hans utveckling och framsteg..=)
Men ska avsluta med att tacka Jennifer för allt jobb du lagt ner på harry mycket av det harry e idag har du gjort så bra jobbat gumman...<3



Annars igår var det fika med nikan en snabbis och sen middag med jejjan, och självklart massa prat och idol hehe vissa e så fruktansvärt pinsama så jag vågar knappt titta haha.
helgen bjuder på jobb och jobb Idag:14-22 Lördag:12-21.30 Söndag: 8-16
så blir det försöka hinna stallet på söndag också då min stackars jennifer e sjuk stackarn..=(

Just det min och Mias dagskryssning e bokat blir nästa lördag..=) ska bli riktigt nice att åka iväg och bara vara, och självklart köpa cigg och sprit...hehe that i like!!!

Later Friends...♥

Kommentarer
Postat av: Mia

ja och fettot får väl köpa godis då...

2010-09-10 @ 21:08:51
Postat av: Jessie

Hehe ja men det e gott det med..;)

2010-09-11 @ 13:10:43
Postat av: Anonym

Du har varit superduktig själv :)

2010-09-17 @ 14:50:25
URL: http://jempnifer.blogg.se/
Postat av: Jessie

Tack..<3

2010-09-21 @ 13:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0