Dags att skriva några rader kanske?!

Ja det har varit lite kallt i bloggen just nu iknow inte riktigt haft lust att blogga ,men men nu e jag tillbaka =)
Gårdagen var det Tjej Middag hos Mia mycket trevligt var det, och alla tjejer var samlade det är ovaligt att alla lyckas komma så det var roligt.

Jag mår föresten bättre också...

Just det! jag har sen en och en halv vecka tillbaka börjat banta Igen iknow, men har det har gått bra 7kg borta..=)
men det e  mycket kvar så e bara att ge mig fan på detta nu, så wish me luck..
vore trevligt och gå ner några Kilo till innan bikini ska på, men fortsätter helt enkelt får vi se.

Sitter självklart framför Big Brother SÅKLART =) helt rätt person som åkte också hon hade gjort sitt liksom, men jag hejjar fortfarande på Simon eller Gurkan.

Nej nu ska jag kolla klart på BB

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0