Haha...



Jag blir riktigt glad av denna, grymt bra ;)

Kommentarer
Postat av: Fatti

På riktigt? Du måste ju ha en störning i huvet.

Bara du och Bettan som på riktigt kan tycka att det här är roligt. Jag ska äta upp gummibjörnen och bajsa ut den. Lägga mitt bajs i ett påskägg till dig ;)



PUSS

2011-05-10 @ 01:35:45
Postat av: Jessie

Ja jag är fullt allvarlig kanon bra ;) haha ja det vet jag redan att jag har, och du är min mongo kompis så alltså har du också en störning i huvudet ;)

Min och Bettans humor e bäst så det så haha



Ja snälla kan jag inte få ett påskägg med ditt bajs? då skulle jag bli SÅ glad.(gärna med diarre ;)..)



PUSS

2011-05-10 @ 11:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0