Sol jag älskar sol..=)

Vilket kanon väder det varit dig och fortfarande är I love it....

så vad har jag haft för mig då tro?

Jo går blev det tvätt stugan och en power walk med bettan, vi var ute i ca 1 och en halv timme riktigt skönt var det att röra på fläsket och i detta väder så underbart.

Idag blev det stallet med min Moster Lena och barnen, vart massa ridning och snack mysig som bara den =)
också kul att Lena märker skillnad på Harry då hon inte ridit honom på ett tag.
Han var lika kanon som vanligt lyssnar,jobbar en underbar häst just nu helt enkelt =)

Nu ska jag diska,duscha och packa för imorrn blir det landet =)
ska bli sååå skänt att komma iväg lite lugn och ro och förhoppningsviss sol, och träffa min släkt ska också bli roligt då det inte händer så ofta tyvärr.

Nej nu är det sätta lite fart här hemma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0