uppdaterings dags ;)

Godkväll Godkväll....

kände att det var dags att uppdatera lite kanske?!så vad har jag haft för mig då?!

Lördag:

var det v-by snabbt med Bettan och införskaffade lite mat, sen bar det av hem till Mia för god mat med vin och massa prat Underbart.
Jejjan kom även förbi en stund och snackade lite skit, bettan vart inte så berusad som jag trode hon skulle bli efter så lång pause utan alkohol men det gör vi om snart tycker jag?!

Söndag:

Då blev det en sväng till öb för lite handling sen blev det hem en snabbis, och så tog jag och Bettan en lång promenad var så skönt att bara promenera och prata :)
sen blev det söndags mys kväll helt underbart.

Måndag:

Gjorde rätt mycket igår faktiskt blev en sväng förbi Mel på jobbet för lite kramar till henne då hon behövde det, och så gick vi och tog en Lunch och pratade skit.
sen hämta en ny tvättbricka inne i stan, och tillbaka till bromma för att åka till stallet.
Hade en underbar dag/kväll ute i stallet igår Harry var så bäst som vanligt riktigt samarbetsvillig, sen blev det en skritt ut också sååå mysigt.
Och sjävklart höll Jempa mig sällskap var skönt att träffa skit ungen <3 hon hoppade harry lite också skit duktiga är dom =)
Själv håller jag mig till ett hinder ibland då min dödsångest inte är för hög haha
haft en kanon ledighet med massa Kärlek underbart <3

nu är det se klart BB som gäller...

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0