Beslut,Beslut...

åhh vad mycket som helt plösligt började snurra i mitt huvud, jag insåg precis att kurserna i termin två är större,svårare och jag kommer behöva mer tid...

Jag vred verkligen ut och in på mig själv för att få ihop allt förra terminen jobb 93% plugg 100% Harry, och sen självklart den sociala biten och allt från städa,tvätta och allt sånt som hör till, jag behöver verkligen fundera..
har inte råd att gå ner i timmar på jobbet men det lutar faktiskt åt det hållet utbildningen kommer först, men då måste mina kostnader gå ner eller studielån på en lite summa varje månad men det vet jag inte heller om jag är sugen på...

ÅÅÅÅ alltså säger ju det mitt huvud bokstavligen snurrar jag tror helt enkelt att jag tagit mig lite för mycket vatten över huvudet eller hur man säger, men som sagt måste vrida och vända på allt för det måste gå ihop på något sätt...

Någon som är sugen på att byta liv ett tag???

haha

nej nu åter till mitt natt jobb......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0