dags för uppdatering kanske?!

På tiden att skriva några rader kanske hehe inte riktigt haft tid med bloggen...

I måndags var vi på Klinik med Harry efersom han visat att han har ont i ryggen, var grymt nervös att det skulle vara illa denna gång.
Men min bebis har en inflamation i korset låter värre än vad det är, och var absolut det ""bästa som kunde hänt så det blir en kur med metacam och blir det inte bättre får vi åka tillbaka.
så är nöjd och håller alla mina tummar och tår att det försvinner nu...


Min Fina kille på solvalla klinik...

Annars har jag sysselsatt mig med jobb,kräftskiva,Mys med älskling,födelsedagsfirande av Jejjan och mys med bettorna....<3
helgen bjuder på jobb så det e inte kul men bara att jobba å nu så man kommer iväg till London i november, så det e grymt värt att jobba när man vet att man ska få göra något skoj liksom.

Nej nu är det Mys i soffan och invänta Efterlyst som börjar idag =)

Later friends....

Kommentarer
Postat av: elin

sv: jodå de är bara bra,



tyvär så har jag inte de :(



självdå? :)

2011-08-25 @ 15:08:14
URL: http://hestoponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0