Dagarna rullar på!

Ja nu är det full rulle sjukt mycket på jobbet så dagarna bara flyter ihop har typ inte tid för något, idag är det Natt jobb som gäller men imorgon när jag går av ska jag hämta nyårs biljetter och faktiskt unna mig att titta i v-by lite då rean är något jag inte hunnit.

Såklart ska Mini Bettan och Bettan följa med inte träffat dom på tre veckor typ då dom var i thailand två veckor och sen var jag ju hos mamma och jobbat varje dag sen jag kom hem.
Så ska pussa ihjäl dom då jag saknat dom sjukt mycket <3

Annars är jag riktigt irriterad idag hur sjukvården fungerar idag är för FAN helt jävla sjukt, hur man idag väljer att behandla sjuka och utvecklingstörda människor är för mig vidrigt...
Önskar att jag kunde skriva ut hela historien så ni själva får läsa och förmodligen förstå varför jag mår illa bara av att tänka på hela situationen!

Men som sagt har tysnadsplikt så går icke...

Ja nu vet ni vad jag haft för mig dessa dagar, längtar till nyår då är det fest med mina fina tjejer <3

Later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0