Dags för uppdatering, vad sägs om det?!

Shit inte bloggat på länge ser jag, men dagarna flyter liksom ihop på något sätt....

Men jag lever =)

Kom nyss hem från och Lekt med min pudding Moa som jag inte träffat på hur länge som helst, fast vi bor typ 20 min från varandra dåliga e vi ;)
men det blev uppdatering och en massa moa och Jessie snack helt Lovely, så nu kanske vi ska ta och ses lite oftare vad sägs om det min kära???

Borde egentligen sova för länge sen då klockan ringer 06.00 imorrn men men im a busy women ;)
nej men imorgon blir det kanske lek med Bästa Fatti efter jobbet också MYS!

Och så är jag grymt avensjuk på mina Bettor som är i Thailand, och så saknar jag mina bettor <3

Nej nu känner jag att det är hög tid för sängen, men lite uppdatering vart det ;)

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0