Berörd enda in i hjärtat..

Denna film jag såg nu var en sån där film som berör enda in i hjärtat, och jag har gråtit floder för den var så vacker.
men också för att budskapet i filmen verkligen träffade rakt i hjärtat ,men också för att det stämmer så fruktansvärt du vet inte vad du har förns du förlorar det. Filmen är en kärleks film ALLA måste se ni kommer förmodligen bli lika berörd som jag ja hoppas det i alla fall...

Citat från filmen:

Han- If you just had one day left on earth
What would you do?
Hon- Its a easy question
Han- Is it?
Hon- Yes I spend it with you




Jag älskar såna här filmer som träffar rätt, så nu har jag en till film på min lista som är enligt mig bästa kärleksfilmerna.

- Dagboken (the nootebook)
-A walk to remember
-Ps I love you
- Dear John
-When a man loves a women
-Pearl Habor
- och den idag: If Only

Later mina kära...


Kommentarer
Postat av: Mia

Töööööönt! haha neee det är jag som är en tönt som inte klarar att se såna filmer...

2011-02-20 @ 15:42:15
Postat av: Anonym

HAHA ja jag vet jag är faktiskt värsta tönten, hehe ja jag vet du e rätt töntig du med ;) tur av vi har varandra då töntarna ska bli vårat nya namn haha

2011-02-20 @ 20:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0