Då började vintern om då!!

allvarligt vad e detta snön försvinner ju aldrig och nu kommer det bara mer och mer och blir kallt igen, tror inte det kommer bli någon vår nästan.
jag vill ha vår och sommar nu vill jag att denna snö ska försvinna, man blir ju liksom deprimerad ju skit tråkigt..=(
jaja fördig gnällt om vädret hehe jobbet gick bra trots min underbara huvudvärk jag haft idag, gick fort faktiskt jobbet idag så det var skönt.

Just det jag blir ju lite irriterad på folk som komenterar anonymt på bloggar och har något att säga ni vet, fine om det e typ fin bild eller något sådant men när man ska komentera och lägga sig i på ett otrevligt sätt.
då blir jag lite irriterad faktiskt tycker inte man har rätt att komentera då? man vågar ju inte stå för vad man säger då tycker jag eller vad tycker ni??

Nej nu har jag inte så mycket mer att skriva faktiskt, ska göra min kopp te nu och glo tv.
Men sovgott kära vänner♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0