Dålig Morgon...

Ja min morgon börjar med att jag råkar ha ut min kopp kaffe över hela vardagsrums bordet, mattan och lite på soffan så det var bara att försöka få bort det från mattan och lite från soffan, som tur är går ju soffan att tvätta då den är vit är det inte så snyggt och ha kaffe fläckar på den..=(
Men mattan är lite värre tror jag fått bort det mesta men vi får se när det torkat, åå blir så trött på mig själv att jag ska vara så klumpig.
Så det blir gå till tvättstugan och se om det finns någon tvätt tid imorrn, annars mår jag bättre lite hostig och snorig.
Ska försöka ta mig upp till v-by en snabbis och köpa alvedon och springa in på Hm och köpa en ansiktskräm, fick en check från dom på 100 kr man tackar =)

nu ska jag försöka få i mig lite havregryns gröt och klä på mig kläder...

Ha en kanon söndag...


Kommentarer
Postat av: Nicole

ha ha ha och jag hade sönder en lampa imorse!

Har tur vi 2

2011-02-20 @ 17:09:13
Postat av: Jessie

Hehe

2011-02-20 @ 20:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0