Får man gå och lägga sig nu??

Ja usch vad jag är trött idag alltså sitter och nickar i soffan och klockan är bara strax efter sju hehe, men tänkte uppdatera lite..=)

Igår började jag ju mitt första Intro på mitt nya jobb gick jätte bra dock sjukt mycket att ta in, "vården" är det samma men självklart är brukarna alltid olika så det betyder att man måste lära känna 6 nya personligheter.
Och deras rutiner,liv vad som gör dom oroliga osv listan kan göras lång, men det blir mycket huvudtänkande i alla fall.
Började mitt andra intro i morse kl: 07.00 gick också bra står ju mest på sidan och kollar vad man gör, och Lördag blir det mitt sista intro sen ska jag klara mig själv..=)
tror jag kommer vara lite nervös efter helgen är ju liksom alltid en skilland att ha en van personal med, som dessutom brukaren känner sen innan men det är bara att ge sig in i matchen..;)

Annars pratade jag med min kära Bettan för ett tag sen hon låter helt slut gumman stackare snart hoppas jag du får sova lite, och så hörde jag det princessan skrika lite ååå ..<3
hoppas ni får komma hem snart..=)

ska försöka hålla mig vaken till nio tänkte jag för då är det efterlyst vill verkligen se det men tveksamt om det kommer hända hehe detta fy vad jag sov dåligt i natt men endå brukar inte bli så här trött av en dålig natt?! men men får sova ut lite imorgon innan det bär av till stallet.

Nu ska jag göra en kopp te ta en cigg och sen tillbaka till soffan..;)

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0